maanantai 31. lokakuuta 2016

Hääkenkiä metsästämässä



Oon tässä pohtinut tosi paljon sitä, millaisissa kengissä sitä alttarille haluaakaan kipitellä. Ostin jo itseasiassa valkoiset ballerinat kesällä ja olin vähän helpottunut, että kenkähomma meni noinkin mallikkaasti. Kun ostin häämekkoni havaitsin, että kengät eivät kävisi sen tyyliin koristeluista huolimatta. Niinpä siirsin ne ballerinat kakkoskengiksi illan biletystä varten.

Ongelmalliseksi kenkien hommaamisen tekee se, että jalkani on kokoa 34-35. Tästä syystä en ole myöskään ikinä oikein oppinut korkkarikävelyn saloja, vaan tykkään enemmän tepastella ilman kenkiä tai tennareilla. Tennareitakin mietin, mutta ne ei sopisi yhtään mekon ja häiden tyyliin, joten ne jäivät laskuista pois. Päätin nyt kerrankin panostaa kunnon korkokenkiin, joilla osaisin jopa kävellä ja joita voisin pitää aina vähän isommissa juhlissa. Olin jo epätoivoinen, kunnes
muistin kuitenkin, että olen tanssinut vanhat Rainbow Clubin kengissä ja palasin Elsa Coloured Shoesin nettisivuille. Löysin nettisivuilta kolme erittäin mahdollista vaihtoehtoa hääkengiksi ja lopulta voittajan.



Ensimmäiset ovat Rainbow Couturen ihanat Orviettot. Tykkään tuosta blingblingistä kovasti, mutta nyt tuntuu siltä, että mulla olisi liikaa kaikkea päällä silloin. Puku on itsessään aika koristeellinen ja hiuksiinkin jotain koristetta tulee. Lisänä vielä bling eroaisi muuten tyylini linjasta, joten nämä jäivät nyt kuitenkin odottamaan toista morsianta.


Toiset ihanat olivat Fiarucci Bridalin  Suzettet. Näissä olisi tuossa pinnassa pitsiä, joka sopisi täydellisesti mun tyyliin ja korkokin on mukavat 7.5 cm. Näillä olisi siis mahdollista jopa oppia kävelemään! Tykkään jollakin tapaa tuosta tyylinauhasta kengissä, mutta silti se tuntuu olevan ehkä hieman liikaa. En nimittäin keksi, missä muualla tuon tyylisiä kenkiä häiden jälkeen pitäisin. Nämäkin ihanaiset saivat siis jäädä pois laskuista.

Saanko esitellä hääkenkänki (toivottavasti, jos ovat siis hyvät jalassa ja osaan kävellä niillä ja jos saan nämä jostakin!:D ), Rainbow Couturen Bettyt! Rakastuin näihin aikalailla heti. Korko on 8cm ja sen verran paksu, että kävely luulisi olevan vähän vakaampaa, kuin piikkikorolla. Tuo remmi tuossa edessä on erittäin hyvä, ettei kenkä lähde hääpäivän humussa lentoon. Pitsi sopii täydellisesti pukuni ja minun tyyliin ja tuo remmin pieni koriste on ihana pieni blingilisä.

Olen menossa tammikuussa häämessuille, jossa aion selvittää kengien saatavuutta ja värjäysmahdollisuutta. Jos nimittäin mahdollista, haluaisin värjätä kengät laventelin violetiksi. Näillä kengillä voikin sitten meidän häistä vuoden päästä tanssia myös siskoni häät ja muutenkin pitää juhlissa.

Näihin sopisi vielä täydellisesti Rainbow Couturen Edita-laukku! Varsinkin, jos senkin voi värjätä.


Toivottakaa onnea, että löydän nämä ihanuudet!
Millaisia kenkiä ja laukkuja teille on tulossa?


2 kommenttia:

  1. Täällä toinen pienijalkainen hei! Jalkani on kokoa 35 ja siksi korkokenkien ostaminen on tosiaan hieman haastavampaa. Minulla on yhdet tamariksen nahkaiset mustat luottokorkkarit joitai käytän niin toimistolla kuin juhlissakin, ja ne ovat oikeasti aika mukavat jalassa :) hääkenkiä ei vielä ole, mutta olen ajatellut hankkivani samat kengät nuden värisenä!

    VastaaPoista
  2. Oih, toi laukku! <3 Mulla vielä hakusessa niin kengät kuin laukkukin...

    VastaaPoista